۹۰ جلسه تا حرفهای شدن در بازاریابیبیمه
مخاطبان این دوره ی رایگان نمایندگان فروش بیمه می باشد. این دوره به گونه ای طرح شده که تا در جلسه ی نودم، شما را در فروش بیمه حرفه ای کند. لطفا تمام دوره را که هر هفته منتشر می شود پیگیری نمائید. محتوای دوره شامل سئوالات پر تکرار شما و نیز پیشنهادات مباحث شما می باشد، لذا ذیل هر جلسه، سئوالات و پیشنهادات خود را در همان جا ارسال فرمائید. برای رضایت حداکثری شما عزیزان، هر جلسه با سه فرمت متن روی سایت، فایل صوتی و pdf قرار داده می شود.
23 فروردین 1403
در این قسمت گروه چتر بیمه در راستای کمک به همکاران و نمایندگان فروش بیمه قصد دارد یک سری مجموعه گپ و گفت صمیمانه انجام دهد و هدف صرفاً افزایش آگاهی همکاران و کمک برای ارتقای فروش بیمه می باشد.
اولین مصاحبه با آقای محسن میرزایی ترتیب داده شده و بسیار این اطلاعات به نمایندگان بیمه کمک بسیاری خواهد کرد.
این مطلب را می پسندید؟
12 مهر 1401
عادت ششم: توجه و تمرکز در شغل بیمه
این مطلب را می پسندید؟
9 مهر 1401
عادت پنجم: مشخص کردن کارهای مهم با اولویت انجام
این مطلب را می پسندید؟
8 مهر 1401
عادت چهارم: برنامه ریزی برای فروش بیشتر بیمه های عمر
این مطلب را می پسندید؟
8 مهر 1401
این دوره ی رایگان صوتی به نماینده های بیمه در مورد عادت های مهم درآمدزایی صحبت می کند، به شما مخاطبان عزیز توصیه می شود تمام این ۱۲ عادت را با دقت گوش کنید.
این مطلب را می پسندید؟
29 شهریور 1401
عادت دوم: توسعه بازار و تیم فروش بیمه
این مطلب را می پسندید؟
29 شهریور 1401
عادت اول: خلق ملاقات حضوری مشتری بیمه
این مطلب را می پسندید؟
14 تیر 1401
بر طبق مقاله تأثیر محیط کار بر کارکنان رضایتمندی نیروی انسانی یکی از دغدغه های مهم و همیشگی مدیران است چرا که این رضایتمندی موجب انجام هرچه بهتر وظایف و ارائه خدمات گردیده و نتایج ارزنده ای را نصیب ...
این مطلب را می پسندید؟
13 تیر 1401
آیا تمایل دارید یک فروشنده ی حرفه ای ثروتمند در شغل بیمه شوید؟ آیا دوست دارید به تمام رؤیاهای خود جامه ی عمل بپوشانید؟ آیا مایلید جزو برترین های فروش در حوزه ی بیمه ی عمر شوید؟آیا علاقه دارید از ....
این مطلب را می پسندید؟
12 تیر 1401
چگونه با استفاده از روش هایی،در قلب دیگران به راحتی نفوذ کنیم؟ این نکات به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی به قلب دیگران نفوذ کنید،و آنچه را که مورد درخواست شماست را،با شگردها و روش هایی که بدون کوچک ترین ...
این مطلب را می پسندید؟
3 تیر 1401
درست همان طور که رانندة یک خودرو دو وظیفه دارد، دنبال کردن مسیر و ادارة خود، هـمان طور کار رئیس را می توان به دو وظیفة مرتبط تقسیم کرد، پرداختن به موضوع و پرداختن به افراد...
این مطلب را می پسندید؟
27 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و چهارم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق بهترین استفاده از انجمن های صنعتی صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
19 اردیبهشت 1401
در جلسه ی نودم درباره چگونگی درخواست مشتریان ارجاعی بیمه ی عمر با شما صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
19 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و نهم درباره محول کردن کار به دیگران با شما صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
19 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و هشتم درباره ۵ قدم طلائی برای بهره وری در زمان با شما صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
19 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و هفتم درباره ۵ میم مهم بازاریابی موفق بیمه با شما صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
17 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و شیشم درباره پرسودترین مشتریان بیمه با شما صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
17 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و پنجم درباره ۷ روش برای افزایش حجم روزانه کار صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
16 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و چهارم درباره موضوعی از پنج سئوالی که باید قبل از فروش بدانید صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
16 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و سوم درباره موضوعی از سئوالات مناسب برای فروش بیشتر صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
15 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و دوم درباره موضوعی از تصمیم گیری مشتری به پنج تصمیم خرید بیمه صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
15 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتاد و یکم درباره موضوعی از اعتماد به مشتری بیمه به نام رازهای اعتماد به مشتری بیمه می شود صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
13 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هشتادم درباره موضوعی از رازهای فروش بیمه ی عمر و پس انداز به نام نامه نوشتن تجاری و یا برای فروش می شود صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
13 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و نهم درباره موضوعی از اعتماد به نفس به نام افزایش فروش با افزایش اعتماد به نفس می شود صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
9 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و هفتم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام عدم اشاره به مزایای خدمات بیمه، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
9 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و هفتم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به عدم همدلی با مشتری بیمه، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
4 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و پنجم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام مشتری سئوال می کند، تا خرید کند صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
4 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و ششم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به متکلم وحده صحبت کردن، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
3 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و چهارم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به استقبال مشتری بروید صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
3 اردیبهشت 1401
در جلسه ی هفتاد و سوم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق ایجاد راهکارهای خلاق صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
31 فروردین 1401
در جلسه ی هفتاد و دوم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق خاص کردن ایمیل ها صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
31 فروردین 1401
در جلسه ی هفتاد و یکم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق دعوت به پذیرایی و شام صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
27 فروردین 1401
در جلسه ی هفتادم در مورد بخش کوچکی را انتخاب و آن را از آن خود سازید به عنوان نمونه ای از یافتن مشتریان بالقوه صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
27 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و نهم در مورد آگهی در مجلات به ویژه در صفحات اول به عنوان نمونه ای از یافتن مشتریان بالقوه با شما صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
26 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و هشتم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق آژانش های تبلیغاتی یا دفتر راهنمای تجارت صحبت کردیم.
این مطلب را می پسندید؟
26 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و هفتم در مورد نمونه ای از سئوالات هدفدار که منجر به فروش بیمه ی عمر می شود با شما صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
24 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و ششم در مورد چهار مرحله تا فروش بیمه با شما صحبت می کنیم.
این مطلب را می پسندید؟
24 فروردین 1401
جلسه ی شصت و پنجم: با تمام وجود بفروشید
این مطلب را می پسندید؟
23 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و چهارم در مورد قوانین پیگیری فروش بیمه با شما صحبت می کنیم.
این مطلب را می پسندید؟
23 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و سوم در مورد تقسیم بندی خریداران بیمه ی عمر با شما صحبت می کنیم.
این مطلب را می پسندید؟
20 فروردین 1401
در جلسه ی شصت و دوم در مورد روش های مؤثر برای نهایی کردن فروش با شما صحبت می کنیم.
این مطلب را می پسندید؟
20 فروردین 1401
جلسه ی شصت و یکم: اعتراضات رایج مشتریان بیمه ی عمر
این مطلب را می پسندید؟
19 فروردین 1401
در جلسه ی شصتم در مورد معرفی بیمه ی عمر به روش AIDAS با شما صحبت می کنم.
این مطلب را می پسندید؟
19 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه و نهم در مورد مذاکره ی کننده ی توانمند شدن با شما صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
14 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه و هشتم در مورد ملاقات های حضوری مذاکره ی بیمه صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
14 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه و هفتم در مورد این صحیت می کنیم که مخاطبان بیمه ی عمر چه کسانی هستند؟
این مطلب را می پسندید؟
11 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه و ششم در مورد زمانی که مشتریان به شما " نه" می گویند! صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
9 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه و پنجم در مورد این صحبت کردیم که اگر مشتری گفت: من از نماینده فروش دیگر، محصول بیمه عمر را خریدم! چه بگوییم؟
این مطلب را می پسندید؟
8 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه وچهارم زمانی که مشتریان خرید را به آینده موکول می کنند چه بگوییم؟ با شما صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
8 فروردین 1401
در جلسه ی پنجاه و سوم در مورد مشتریان بیمه ی عمر چه اشخاصی هستند؟ صحبت کردیم
این مطلب را می پسندید؟
12 اسفند 1400
در جلسه ی پنجاه و دوم برگه ثبت مکالمات تلفنی و نحوه طرز فکر مشتریان هنگام مکالمات تلفنی با شما صحبت کردم
این مطلب را می پسندید؟
12 اسفند 1400
امتیازات گفتگوی تلفنی و صدای مناسب برای گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
16 آذر 1400
در گام پنجاه در مورد روش فروش F .A .B .C با شما صحبت کردیم
این مطلب را می پسندید؟
15 آذر 1400
دوره ی رایگان ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در […]
این مطلب را می پسندید؟
13 آذر 1400
در گام چهل و هشتم در مورد سئوال مهم یک فروشنده و بازار بیمه با شما صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
11 آذر 1400
در جلسه ی چهل و هفتمین از ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه در مـورد دلایل شکست کسب و کارهای بیمه ، با شما صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
11 آذر 1400
در جلسه ی چهل و ششمین از ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه در مـورد سه اعتراض متداول مشتریان بیمه، با شما صحبت می کنیم
این مطلب را می پسندید؟
21 آبان 1400
دوره ی رایگان ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در […]
این مطلب را می پسندید؟
20 آبان 1400
در این قدم در مورد ۱۵ راهکار قابل اجرا برای تیم های موفق فروش بیمه با شما صحبت می کنیم.
این مطلب را می پسندید؟
20 آبان 1400
این مقاله در مورد حفظ مشتریان احتمالی بیمه صحبت می کند
این مطلب را می پسندید؟
6 آبان 1400
۵ اعتراض مهم و استراتژیک مشتری احتمالی بیمه در خرید از و خدمات بیمه
این مطلب را می پسندید؟
6 آبان 1400
این مقاله در مورد ارتباط بهتر با مشتریان بیمه صحبت می کند
این مطلب را می پسندید؟
12 تیر 1400
۱۰ مورد زبان بدن آدم های موفق گروه تولید […]
این مطلب را می پسندید؟
15 اردیبهشت 1399
یکی از حلقه های مفقودی که در فروش بیمه عمر متأسفانه به عنوان نمایندگان فروش بیمه عمر به آن تـوجه نمی کنیم، ماهیت سئوال های مراجعه کنندگان بیمه ی عمر و عدم مهارت در ارائه پاسخ های مناسب ...
این مطلب را می پسندید؟
15 اردیبهشت 1399
همیشه هر شغلی دارای پیچیده گی ها و راز و رمزهایی است و بهترین راه برای گشودن این راز و رمزها، بیان ساده است. کتابی که هم اکنون در اختیار شماست، کتابی است که رازهای فروشندگی بیمـه ی عمـر و پـس انداز ....
این مطلب را می پسندید؟
15 اردیبهشت 1399
ایـن دوره، در طـول زنـدگی شغلی شما، بهترین زمان برای کسب درآمد خواهد بود و در طی سال های بعد نیز درآمد شما را به تدریج بهتر و بهتر می کند. همان طور که شما بهتر می دانید، هر شخص کار های متنوعی را آغاز می کند ...
این مطلب را می پسندید؟
15 اردیبهشت 1399
سعی نکنید مانند کسی که متنی را از بر کرده به سرعت و بدون توضیح کافی سر فصل ها را بخوانید و از موضوع بگذرید. سعی کنید درباره هر نکته و موضوعی جزئیات را بیان کنید و شنونده را با خود به عمق مطلب ببرید ....
این مطلب را می پسندید؟
15 فروردین 1399
آیا شما آماده ی شنیدن تعدادی پیشنهاد منطقی که سفر شما را به سـوی موفقیت حرفه ای تسریع خواهد کرد هستید؟ اگر چنین است. کتاب درستی را انتخاب کرده اید. درست است. شما استحقاق دارید که یـک فـرد ...
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟
19 آبان 1398
پرسش و پاسخ سلام بر دوستان گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
این مطلب را می پسندید؟