سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی هفتاد و سومین از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد ایجاد راهکارهای خلاق فروش بیمه با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از محصولات چتر بیمه به نام در جستجوی مشتریان بالقوه ی بیمه گرفته شده است.
آقای فرانک فرنس عضو انجمن mdrt می گوید: در سال ۱۹۸۰ که وارد کار بیمه شدم، درگیر چنان کاغذ بازی ای شدم که وقت نمی کردم خودم را در آینه نگاه کنم. در شرکت نمایندگی بیمه ای که من کار می کردم، ۳۵ مشاوره ی فروش داشت. در حالی که بخش تایپ فقط دو کارمند داشت. گاهی دریافت نامه ای برای تایپ داده بودم چند روز طول می کشید و این موضوع روی جریان امور و دستاورد ها و نتایج کارم تأثیر منفی می گذاشت. برای همین از مدیرم درخواست پشتیبانی بیشتری کردم.
خوشبختانه مدیرم به من دیده ((راهبر یک کسب و کار)) نگاه می کرد و نه یک کارمند بخش فروش بیمه نامه. او گفت که خودم برای خودم یک کارمند استخدام می کنم و وقتی جواب دادم که توانایی پرداخت حقوق به چنین فردی را ندارم، گفت:
((همه ما در یک قایق نشسته ایم)) و سپس پرسید که آیا نمی توانم کسان دیگری را پیدا کنم و این هزینه را بین خودم تقسیم کنم؟
من و چند نفر از همکارانم با هم، یک نفر را استخدام کردیم. در نتیجه، نتایج و دستاوردهای مان رشد پیدا کرد و من به هدفی که تردید داشتم به آن می رسم، رسیدم.
خیلی هم طول نکشید که به خرج خودم یک کارمند تمام وقت اختصاصی استخدام کردم. من مشکل را شناخته بودم؛ شیوه درسـتی بـه کـار گـرفتـم و بـه نتایج قابل توجهی هم رسیدم.
سعی کنید با ایجاد راهکارهای خلاق به مشتریانی دست یابید که سود بالاتری دارند. معامله با کسی که صدمیلیون تومان دارایی دارد همان قدر نیرو و زمان را می گیرد که معامله با کسی که چند میلیون تومان ثروت دارد.
بنابراین در جلسه ی هفتاد و سوم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق ایجاد راهکارهای خلاق صحبت کردیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.