سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی هفتاد و چهارمین از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در موردبهترین استفاده از انجمن های صنعتی با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از محصولات چتر بیمه به نام در جستجوی مشتریان بالقوه ی بیمه گرفته شده است.
لیستی از شرکت ها و اشخاصی که عضو انجمن های خاصی نظیر انجمن های دولتی، پزشکی، مهندسی و… هستند را تهیه کنید. آنها همیشه به دنبال این هستند که چاشنی جلسات خود را زیاد بکنند، شاید شما به دردشان بخورید.
اگر از صحبت کردن در جمع می ترسید کسی را همراه خود ببرید که از این کار لذت می برد. به این ترتیب شرکت شما شکل خوبی به خود می گیرد و شما به اهداف خود می رسید.
مشتری ایده آل خود را به دقت بررسی کنید و ببینید از لحاظ شغلی، سنی، علایق و منافع شخصی چه ویژگی هایی دارد؛ سپس بر اساس این تحلیل ها، در میان گروه های مختلف به جست و جوی مشتریان مطلوب بپردازید. هر فردی نیاز مالی دارد. هر مشتری به منزله قطره ای است که به قطره ی دیـگـر مـی پـیونـدد و در نهایت، به دریا تبدیل می شود. اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود. مشتریان بالقوه همه جا وجود دارند.
اگر قرار باشد، بین دو مشتری هم درآمد، یکی را اتتخاب کنید، آن را انتخاب کنید که فرزندان کوچک تری دارد. فرزندان کوچک تر در مقایسه با فرزندان بزرگ تر، اولویت بیشتری دارند.
با کاربرد این روش ها، اسامی مشتریان بالقوه بیشتر و بیشتر می شود؛ تا جایی که شما باید مشتریان را انتخاب و اولویت بندی کنید. در آنجا شما نیز مـانـند مـن مـی گویید:
((بگذار سراغ آن مشتری بالقوه بروم که حرف زیادی برای گفتن و سری میان سرها دارد)).
بنابراین در جلسه ی هفتاد و چهارم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق بهترین استفاده از انجمن های صنعتی صحبت کردیم.، در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.