۹۰ جلسه‌ تا حرفه‌ای شدن‌ در بازاریابی‌بیمه

مخاطبان این دوره ی رایگان نمایندگان فروش بیمه می باشد. این دوره به گونه ای طرح شده که تا در جلسه ی نودم، شما را در فروش بیمه حرفه ای کند. لطفا تمام دوره را که هر هفته منتشر می شود پیگیری نمائید. محتوای دوره شامل سئوالات پر تکرار شما و نیز پیشنهادات مباحث شما می باشد، لذا ذیل هر جلسه، سئوالات و پیشنهادات خود را در همان جا ارسال فرمائید. برای رضایت حداکثری شما عزیزان، هر جلسه با سه فرمت متن روی سایت، فایل صوتی و pdf قرار داده می شود.

null
23 فروردین 1403

مصاحبه اختصاصی با نمایندگان فروش بیمه، قسمت اول

در این قسمت گروه چتر بیمه در راستای کمک به همکاران و نمایندگان فروش بیمه قصد دارد یک سری مجموعه گپ و گفت صمیمانه انجام دهد و هدف صرفاً افزایش آگاهی همکاران و کمک برای ارتقای فروش بیمه می باشد. اولین مصاحبه با آقای محسن میرزایی ترتیب داده شده و بسیار این اطلاعات به نمایندگان بیمه کمک بسیاری خواهد کرد.
12 مهر 1401

۱۲ عادت فروشندگان پر درآمد بیمه؛ عادت ششم: توجه و تمرکز در شغل بیمه

عادت ششم: توجه و تمرکز در شغل بیمه
9 مهر 1401

۱۲ عادت مهم فروشندگان پر درآمد بیمه؛ عادت پنجم: مشخص کردن کارهای مهم با اولویت انجام

عادت پنجم: مشخص کردن کارهای مهم با اولویت انجام
8 مهر 1401

۱۲ عادت فروشندگان پردرآمد بیمه؛ عادت چهارم: برنامه ریزی برای فروش بیشتر بیمه های عمر

عادت چهارم: برنامه ریزی برای فروش بیشتر بیمه های عمر
8 مهر 1401

۱۲ عادت فروشندگان پردرآمد بیمه، عادت سوم: تبلیغات در بیمه

این دوره ی رایگان صوتی به نماینده های بیمه در مورد عادت های مهم درآمدزایی صحبت می کند، به شما مخاطبان عزیز توصیه می شود تمام این ۱۲ عادت را با دقت گوش کنید.
29 شهریور 1401

۱۲ عادت پر درآمد بیمه، عادت دوم: توسعه بازار و تیم فروش بیمه

عادت دوم: توسعه بازار و تیم فروش بیمه
29 شهریور 1401

۱۲ عادت فروشندگان پر درآمد بیمه، عادت اول: خلق ملاقات حضوری مشتری بیمه

عادت اول: خلق ملاقات حضوری مشتری بیمه
14 تیر 1401
چتر بیمه

۷ نکته کلیدی برای دکوراسیون دفتر کار

بر طبق مقاله تأثیر محیط کار بر کارکنان رضایتمندی نیروی انسانی یکی از دغدغه های مهم و همیشگی مدیران است چرا که این رضایتمندی موجب انجام هرچه بهتر وظایف و ارائه خدمات گردیده و نتایج ارزنده ای را نصیب ...
13 تیر 1401
چتر بیمه

فروشنده ی ثروتمند بیمه

آیا تمایل دارید یک فروشنده ی حرفه ای ثروتمند در شغل بیمه شوید؟ آیا دوست دارید به تمام رؤیاهای خود جامه ی عمل بپوشانید؟ آیا مایلید جزو برترین های فروش در حوزه ی بیمه ی عمر شوید؟آیا علاقه دارید از ....
12 تیر 1401
چتر بیمه

۵۰ نکته ی قدرتمند برای ارتباط سازی مؤثر

چگونه با استفاده از روش هایی،در قلب دیگران به راحتی نفوذ کنیم؟ این نکات به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی به قلب دیگران نفوذ کنید،و آنچه را که مورد درخواست شماست را،با شگردها و روش هایی که بدون کوچک ترین ...
3 تیر 1401
چتر بیمه

اداره ی جلسه

درست همان طور که رانندة یک خودرو دو وظیفه دارد، دنبال کردن مسیر و ادارة خود، هـمان طور کار رئیس را می توان به دو وظیفة مرتبط تقسیم کرد، پرداختن به موضوع و پرداختن به افراد...
27 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و چهارم: بهترین استفاده از انجمن های صنعتی

در جلسه ی هفتاد و چهارم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق بهترین استفاده از انجمن های صنعتی صحبت کردیم.
19 اردیبهشت 1401

جلسه ی نودم: چگونگی درخواست مشتریان ارجاعی بیمه ی عمر

در جلسه ی نودم درباره چگونگی درخواست مشتریان ارجاعی بیمه ی عمر با شما صحبت کردیم.
19 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و نهم: محول کردن کار به دیگران

در جلسه ی هشتاد و نهم درباره محول کردن کار به دیگران با شما صحبت کردیم.
19 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و هشتم: ۵ قدم طلائی برای بهره وری زمان

در جلسه ی هشتاد و هشتم درباره ۵ قدم طلائی برای بهره وری در زمان با شما صحبت کردیم.
19 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و هفتم: ۵ میم مهم برای بازاریابی موفق بیمه

در جلسه ی هشتاد و هفتم درباره ۵ میم مهم بازاریابی موفق بیمه با شما صحبت کردیم.
17 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و ششم: پرسودترین مشتریان بیمه

در جلسه ی هشتاد و شیشم درباره پرسودترین مشتریان بیمه با شما صحبت کردیم.
17 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و پنجم: ۷ روش برای افزایش حجم روزانه کار

در جلسه ی هشتاد و پنجم درباره ۷ روش برای افزایش حجم روزانه کار صحبت کردیم.
16 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و چهارم: پنج سئوالی که باید قبل از فروش بدانید

در جلسه ی هشتاد و چهارم درباره موضوعی از پنج سئوالی که باید قبل از فروش بدانید صحبت کردیم.
16 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و سوم: سئوال های مناسب برای فروش بپرسید

در جلسه ی هشتاد و سوم درباره موضوعی از سئوالات مناسب برای فروش بیشتر صحبت کردیم.
15 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و دوم: پنج تصمیم خرید بیمه

در جلسه ی هشتاد و دوم درباره موضوعی از تصمیم گیری مشتری به پنج تصمیم خرید بیمه صحبت کردیم.
15 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتاد و یکم: اعتماد مشتری بیمه را بخرید

در جلسه ی هشتاد و یکم درباره موضوعی از اعتماد به مشتری بیمه به نام رازهای اعتماد به مشتری بیمه می شود صحبت کردیم.
13 اردیبهشت 1401

جلسه ی هشتادم: نامه نگاری تجاری

در جلسه ی هشتادم درباره موضوعی از رازهای فروش بیمه ی عمر و پس انداز به نام نامه نوشتن تجاری و یا برای فروش می شود صحبت کردیم.
13 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و نهم: افزایش فروش با افزایش اعتماد به نفس

در جلسه ی هفتاد و نهم درباره موضوعی از اعتماد به نفس به نام افزایش فروش با افزایش اعتماد به نفس می شود صحبت کردیم.
9 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و هشتم: عدم اشاره به مزایای خدمات بیمه

در جلسه ی هفتاد و هفتم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام عدم اشاره به مزایای خدمات بیمه، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم.
9 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و هفتم: عدم همدلی با مشتری بیمه

در جلسه ی هفتاد و هفتم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به عدم همدلی با مشتری بیمه، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم.
4 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و پنجم: مشتری سئوال می کند، تا خرید کند

در جلسه ی هفتاد و پنجم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام مشتری سئوال می کند، تا خرید کند صحبت کردیم.
4 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و ششم: متکلم وحده صحبت کردن، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود

در جلسه ی هفتاد و ششم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به متکلم وحده صحبت کردن، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم.
3 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و چهارم: به استقبال مشتری بروید

در جلسه ی هفتاد و چهارم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به استقبال مشتری بروید صحبت کردیم.
3 اردیبهشت 1401

جلسه ی هفتاد و سوم: ایجاد راهکارهای خلاق فروش بیمه

در جلسه ی هفتاد و سوم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق ایجاد راهکارهای خلاق صحبت کردیم.
31 فروردین 1401

جلسه ی هفتاد و دوم: ایمیل های خود را خاص سازید

در جلسه ی هفتاد و دوم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق خاص کردن ایمیل ها صحبت کردیم.
31 فروردین 1401

جلسه ی هفتاد و یکم: دعوت به پذیرایی و شام

در جلسه ی هفتاد و یکم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق دعوت به پذیرایی و شام صحبت کردیم.
27 فروردین 1401

جلسه ی هفتادم: بخش کوچکی را انتخاب و آن را از آن خود سازید

در جلسه ی هفتادم در مورد بخش کوچکی را انتخاب و آن را از آن خود سازید به عنوان نمونه ای از یافتن مشتریان بالقوه صحبت کردیم.
27 فروردین 1401

جلسه ی شصت و نهم: آگهی در مجلات به ویژه در صفحات اول

در جلسه ی شصت و نهم در مورد آگهی در مجلات به ویژه در صفحات اول به عنوان نمونه ای از یافتن مشتریان بالقوه با شما صحبت کردیم.
26 فروردین 1401

جلسه ی شصت و هشتم: آژانش های تبلیغاتی یا دفتر راهنمای تجارت

در جلسه ی شصت و هشتم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق آژانش های تبلیغاتی یا دفتر راهنمای تجارت صحبت کردیم.
26 فروردین 1401

جلسه ی شصت و هفتم: نمونه ای از سئوالات هدفدار که منجر به فروش بیمه ی عمر می شود

در جلسه ی شصت و هفتم در مورد نمونه ای از سئوالات هدفدار که منجر به فروش بیمه ی عمر می شود با شما صحبت می کنیم
24 فروردین 1401

جلسه ی شصت و ششم: چهار مرحله تا فروش بیمه

در جلسه ی شصت و ششم در مورد چهار مرحله تا فروش بیمه با شما صحبت می کنیم.
24 فروردین 1401

جلسه ی شصت و پنجم: با تمام وجود بفروشید

جلسه ی شصت و پنجم: با تمام وجود بفروشید
23 فروردین 1401

جلسه ی شصت و چهارم: قوانین پیگیری فروش بیمه

در جلسه ی شصت و چهارم در مورد قوانین پیگیری فروش بیمه با شما صحبت می کنیم.
23 فروردین 1401

جلسه ی شصت و سوم: تقسیم بندی خریداران بیمه ی عمر

در جلسه ی شصت و سوم در مورد تقسیم بندی خریداران بیمه ی عمر با شما صحبت می کنیم.
20 فروردین 1401

جلسه ی شصت و دوم: روش های مؤثر برای نهایی کردن فروش

در جلسه ی شصت و دوم در مورد روش های مؤثر برای نهایی کردن فروش با شما صحبت می کنیم.
20 فروردین 1401

جلسه ی شصت و یکم: اعتراضات رایج مشتریان بیمه ی عمر

جلسه ی شصت و یکم: اعتراضات رایج مشتریان بیمه ی عمر
19 فروردین 1401

جلسه ی شصتم: معرفی بیمه ی عمر به روش AIDAS

در جلسه ی شصتم در مورد معرفی بیمه ی عمر به روش AIDAS با شما صحبت می کنم.
19 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه و نهم: مذاکره ی کننده ی توانمند

در جلسه ی پنجاه و نهم در مورد مذاکره ی کننده ی توانمند شدن با شما صحبت می کنیم
14 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه و هشتم: ملاقات های حضوری مذاکره ی بیمه

در جلسه ی پنجاه و هشتم در مورد ملاقات های حضوری مذاکره ی بیمه صحبت می کنیم
14 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه و هفتم: مخاطبان بیمه ی عمر چه کسانی هستند؟

در جلسه ی پنجاه و هفتم در مورد این صحیت می کنیم که مخاطبان بیمه ی عمر چه کسانی هستند؟
11 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه و ششم: زمانی که مشتریان به شما ” نه” می گویند!

در جلسه ی پنجاه و ششم در مورد زمانی که مشتریان به شما " نه" می گویند! صحبت می کنیم
9 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه و پنجم: اگر مشتری گفت: من از نماینده فروش دیگر، محصول بیمه عمر را خریدم! چه بگوییم؟

در جلسه ی پنجاه و پنجم در مورد این صحبت کردیم که اگر مشتری گفت: من از نماینده فروش دیگر، محصول بیمه عمر را خریدم! چه بگوییم؟
8 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه وچهارم: زمانی که مشتریان خرید را به آینده موکول می کنند چه بگوییم؟

در جلسه ی پنجاه وچهارم زمانی که مشتریان خرید را به آینده موکول می کنند چه بگوییم؟ با شما صحبت می کنیم
8 فروردین 1401

جلسه ی پنجاه و سوم: مشتریان بیمه ی عمر چه اشخاصی هستند؟

در جلسه ی پنجاه و سوم در مورد مشتریان بیمه ی عمر چه اشخاصی هستند؟ صحبت کردیم
12 اسفند 1400

جلسه ی پنجاه و دوم: برگه ثبت مکالمات تلفنی

در جلسه ی پنجاه و دوم برگه ثبت مکالمات تلفنی و نحوه طرز فکر مشتریان هنگام مکالمات تلفنی با شما صحبت کردم
12 اسفند 1400

جلسه ی پنجاه و یکم: امتیازات گفتگوی تلفنی و صدای مناسب برای گفتگو

امتیازات گفتگوی تلفنی و صدای مناسب برای گفتگو
16 آذر 1400

جلسه ی پنجاهم: روش فروش F .A .B .C

در گام پنجاه در مورد روش فروش F .A .B .C با شما صحبت کردیم
15 آذر 1400

جلسه ی چهل و نهم: مدل قیف فروش

دوره ی رایگان ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در […]
13 آذر 1400

جلسه ی چهل و هشتم: مهم ترین سئوال یک بازاریاب و فروشنده ی بیمه

در گام چهل و هشتم در مورد سئوال مهم یک فروشنده و بازار بیمه با شما صحبت می کنیم
11 آذر 1400

جلسه ی چهل و هفتم: دلایل شکست کسب و کارهای نمایندگی فروش بیمه

در جلسه ی چهل و هفتمین از ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه در مـورد دلایل شکست کسب و کارهای بیمه ، با شما صحبت می کنیم
11 آذر 1400

جلسه ی چهل و ششم: مشتریان بیمه در چه زمانی اعتراض می کنند؟

در جلسه ی چهل و ششمین از ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه در مـورد سه اعتراض متداول مشتریان بیمه، با شما صحبت می کنیم
21 آبان 1400

جلسه ی چهل و پنجم: ارتباط سازی مؤثر با مشتریان بیمه

دوره ی رایگان ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در […]
20 آبان 1400

جلسه ی چهل و چهارم: ۱۵ راهکار قابل اجرا برای تیم های موفق فروش بیمه

در این قدم در مورد ۱۵ راهکار قابل اجرا برای تیم های موفق فروش بیمه با شما صحبت می کنیم.
20 آبان 1400

جلسه ی چهل و سوم: ۷ نکته برای حفظ رابطه ی طولانی مدت با مشتریان بیمه

این مقاله در مورد حفظ مشتریان احتمالی بیمه صحبت می کند
6 آبان 1400

جلسه ی چهل و دوم: ۵ نوع اعتراض مهم مشتری از نمایندگان فروش بیمه

۵ اعتراض مهم و استراتژیک مشتری احتمالی بیمه در خرید از و خدمات بیمه
6 آبان 1400

جلسه ی چهل و یکم- هدف از برقراری ارتباط با مشتری بیمه چیست؟

این مقاله در مورد ارتباط بهتر با مشتریان بیمه صحبت می کند
12 تیر 1400

۱۰ راز در مورد زبان بدن آدم های موفق دنیا

  ۱۰ مورد زبان بدن آدم های موفق گروه تولید […]
15 اردیبهشت 1399
چتر بیمه

مشتری مداری با گرایش بیمه

یکی از حلقه های مفقودی که در فروش بیمه عمر متأسفانه به عنوان نمایندگان فروش بیمه عمر به آن تـوجه نمی کنیم، ماهیت سئوال های مراجعه کنندگان بیمه ی عمر و عدم مهارت در ارائه پاسخ های مناسب ...
15 اردیبهشت 1399
چتر بیمه

رازهای فروش بیمه ی عمر و پس انداز

همیشه هر شغلی دارای پیچیده گی ها و راز و رمزهایی است و بهترین راه برای گشودن این راز و رمزها، بیان ساده است. کتابی که هم اکنون در اختیار شماست، کتابی است که رازهای فروشندگی بیمـه ی عمـر و پـس انداز ....
15 اردیبهشت 1399
چتر بیمه

کسب و کار بیمه

ایـن دوره، در طـول زنـدگی شغلی شما، بهترین زمان برای کسب درآمد خواهد بود و در طی سال های بعد نیز درآمد شما را به تدریج بهتر و بهتر می کند. همان طور که شما بهتر می دانید، هر شخص کار های متنوعی را آغاز می کند ...
15 اردیبهشت 1399
چتر بیمه

۹ نکته تا داشتن سخنرانی شایسته

سعی نکنید مانند کسی که متنی را از بر کرده به سرعت و بدون توضیح کافی سر فصل ها را بخوانید و از موضوع بگذرید. سعی کنید درباره هر نکته و موضوعی جزئیات را بیان کنید و شنونده را با خود به عمق مطلب ببرید ....
15 فروردین 1399
چتر بیمه

مصاحبه فرانک فرنس با دکتر مهدی فخارزاده

15 فروردین 1399
چتر بیمه

اعتماد به نفس فوق العاده

آیا شما آماده ی شنیدن تعدادی پیشنهاد منطقی که سفر شما را به سـوی موفقیت حرفه ای تسریع خواهد کرد هستید؟ اگر چنین است. کتاب درستی را انتخاب کرده اید. درست است. شما استحقاق دارید که یـک فـرد ...
19 آبان 1398

قیمت گذاری بر روی محصولات – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

شناخت مشتریان – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

پذیرایی کوچک از مشتری، او را دعوت به چایی کنیم یا قهوه؟ – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

اوج گرفتن کسب و کار – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

در جلسه ی حضوری با مشتری چه نکاتی را رعایت کنیم – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

اموزش مالی ضروری هست یا خیر – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

روش های پشتیبانی – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

دانستن زبان بدن چه کمکی به فروش خواهد کرد؟ -پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

مراحل چرخه ی عمر کسب و کار – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

فروش بیشتر به چه دلایل مهم انجام می گیرد؟ -پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

بازاریابی شخص به شخص – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

ترفندهایی که سبب موفقیت در مذاکره می شود – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

راه های درمان خجالتی بودن – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

روش های مهم و‌کاربردی را برای فروش – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

بزرگ ترین اشتباهای فروش – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

روش طرح سوال – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

عوامل تاثیرگذار در خرید – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

برندسازی یا پرسنال برند – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

افزایش کارآیی کارهای گروهی – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]
19 آبان 1398

دلایل فروش کم – پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ سلام بر دوستان  گرامی سایت اکسیر آفرینان […]