سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی هفتاد و یکمین از جلسه و از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد قوانین پذیرایی و شام مذاکره با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از
محصولات چتر بیمه به نام در جستجوی مشتریان بالقوه ی بیمه گرفته شده است.
هدف از دعوت مشتریان به خوردن غذای مشترک، ایجاد رابطه ی مستحکم با مشتری و همانند دادن هدیه ماندگار در ذهن مخاطب خواهد ماند.
سه بار وعده غذایی در روز موقعیت فوق العاده ای را برای افزایش ساعت های فروش فراهم کرده و به سادگی فروش شما را افزایش می دهد.
پیشنهاد می کنم این اصول تشریفات غذایی را دنبال کرده و زمان صرف غذای خود را با مشتریان تان افزایش دهید.
وعده صبحانه
برای آغاز یک روز کاری با مشتری دست به نقد یا مشتری بالقوه بهترین روش است. قرار ملاقات را برای ساعت۶:۳۰ تا ۷ صبح در یک رستوران نزدیک
به اداره مشتری خود ترتیب دهید. مطالعه شما باید ۹۰ درصد در مورد کار و۱۰% اجتماعی باشد. شما آنجا هستید تا به مشتری جنس بفروشید و یا او مکالمه کنید و بفهمید که چگونه از آنها پول بگیرید.
از ابراز احساسات خود نترسید. صحبت های شما به سـرعـت بـه سـمت کـار پـیش خواهد رفت و آنها از شما انتظار دارند تا از آنها سئوال بپرسید. صبحانه سریع و ارزان است و بهترین راه برای صحبت با مشتری است.
این ملاقات مشتری را وادار می کند تا اطلاعات با ارزشی را با شما در میان بگذارد. امتحان کنید بسیار جواب می دهد.
وعده ناهار
هدف اولیه ناهار خوردن با مشتری در واقع تشکر از سفارش آنها است. تا زمانی که از آنها سفارش نگرفته اید، با آنها ناهار نخورید.
در طول ناهار باید ۴۰% در مورد کار و ۶۰% در مورد موضوعات اجتماع صحبت کنید. به این رابطه جنبه انسانی ببخشید و بعضی از سرگرمی ها و علائق آنها را شناسایی کنید.
وعده شام
راه خوبی است برای شناختن مشتری و قدردانی از او. مکالمه باید ۱۰% کاری و ۹۰% برای قدردانی از مشتری باشد و اجازه می دهد تا آنها از بعد از ظهرشان لذت ببرند. با این وجود اگر مشتری مایل است تا تمام شب را در مورد کار صحبت کند، همین کار را انجام دهید. این بعد از ظهر متلعق به آنهاست.
چنانچه در درسنامه آنلاین “۱۵جلسه تا فروش بیمه ی عمر” گفته شـد تمـام وعده ها باید در بین اوقاتی که برای فروش بیمه گذاشته اید گنجانده شـود.
بـنابراین این وعده های غذایی را نیز همانند هدیه های از طرف شرکت به مشتریان تان که البته با قوانین و اصول خودتان منطبق است، اجرا کنید تا اثر آن را در زندگی شغلی خود ببینید.
در جلسه ی هفتاد و یکم در مورد نمونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق دعوت به پذیرایی و شام صحبت کردیم،
در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.