سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی هفتاد و چهارمین از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد به استقبال مشتری بروید با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از محصولات چتر بیمه به نام مشتری مداری با گرایش بیمه گرفته شده است.
واین تکنیک ها به شما کمک خواهـد کـرد کـه قـبل از ورود بـه مـطـلب و ارائه محصول، مشتری شما را در مقابل خود نبیند؛ بلکه شما را در کنار خود ببیند و شما را نه فقط به عنوان فروشنده، بلکه شما را به عنـوان مشـاور خـود بـداند و با ذهنیت متفاوت سئوالات خود را مطرح کند و این منجر به فروش محصول شما خواهد شد.
به استقبال مشتری بروید
۱- با ورود مشتری به دفتر، خوش آمد گویی دوستانه، گرم و پر احساسی داشته باشید (یک خوش آمد گویی دوستانه بسیار ضروری است).
۲- اگر نام او را می دانید، با نام صدایش بزنید. این امر باعث احساس صمیمیت بیشتر کنار مشتری می شود و به شما امکان می دهد او را بهتر بشناسید.
۳- به یاد داشته باشید بسیاری از معاملات در ۹۰ ثانیه اول موفق شده یا به هم می خورد. بنابراین اولین برخورد شما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود (اولین تأثیرگذاری، بهترین تأثیرگذاری).
۴- فراموش نکنید گربه ها جز به فروش نمی اندیشند؛ولی ببرها در کنار فروش، به دوست یابی می پردازند.
۵- این را بدانید بعد از رفتار شما، اولین چیزی که مشتری می بیند، نوع چیدمان دکوراسیون دفتر، نوع پوشش، حرکات و رفتار کارمندان شما حائز اهمیت است که البته در مورد این موضوع ها به طور مفصل در محصول دیگر بحث خواهیم کرد.
۶- فراموش نکنید راضی و خشنود نگه داشتن یک مـشتـری، مـؤثـرتـر از گران بهاء ترین آگهی های تجاری و تبلیغاتی است.
۷- به یاد داشته باشید شما با الین برخورد می توانید مشتری را مانند غاز معروفی کنید که در هر دیدار، یک تخم طلامی دهد و در پی تکرار دیدار، صاحب درآمدی قابل توجه خواهید شد.
بنابرایندر جلسه ی هفتاد و چهارم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام به استقبال مشتری بروید صحبت کردیم.
، در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول
می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.