سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی شصت و هشتمین از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد چهار مرحله تا فروش بیمه با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از محصولات چتر بیمه به نام
در جستجوی مشتریان بالقوه ی بیمه گرفته شده است.
این آژانس ها توانایی تهیه تبلیغات بهتر در مکان هـای بـهتـر را خواهند داشت. لذا مشتریان جدید بیشتری را شناسایی خواهید کرد.
آیا شما می توانید از آژانس ها در حوزه های خاص استفاده کنید، آژانس هایی که برای خدمت رسانی به بازار بهتر از شما عمل خواهند کرد؟
آنها احتمالاً در طول سالیان متمادی تماس های تجاری زیادی جمع آوری کرده اند. شرکت های بسیاری دارای دفترچه راهنمای تجارتـی انـد کـه در زمینـه کـار شـما است.
لیستی شامل اندازه، مکان، نام مدیر، معاون، درآمد، خط تولیـد و قـراردادهـا. بعـضی از این دفترچه ها دارای شماره تلفن این اشخاص، آدرس، مؤسسات وابسته و شرکت های تجاری هستند. این می تواند یک سرمایه گذاری جامع باشد.
اگر در هر شهری شما نمایندگی بیمه داشته باشید می توانید از این دفترچه ها برای به دست آوردن تلفن استفاده کنید. البته این دفترچه ها به عناوین مختلفی هستند. با یک جستجوی کوچک، می توانید از این طریق به تسریع فروش خود کمک کنید.
بنابراین در گام شصت و هشتمین جلسه در مورد مونه ای از گرفتن مشتریان بالقوه از طریق آژانش های تبلیغاتی یا دفتر راهنمای تجارت با شما صحبت کردیم، در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.