سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به چهل و سومین جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد ۷ نکته که سبب حفظ رابطه ی طولانی مدت با مشتریان بیمه با شما صحبت می کنیم.
۱- احترام گذاشتن:
اولین خواسته مشتری احترام است. در برخورد اول با مشتری باید با متنانت هر چه تمام تر و با نشاطی برخواسته از علاقه از وی استقبال کرد. اگر مشتری با برخوردی مشتاقانه و محترمانه رو به رو شود، درصدد پاسخی مشتاقانه و محترمانه برخواهد آمد. به این ترتیب فضایی به وجود می آورید که در آن مشتری احساس بیگانگی نخواهد کرد.
۲– ظاهر و محل کار مرتب، منظم و تمیز:
مشتری در نگاه اول ظاهر آراسته، مرتب، منظم و تمیز، محلی که وارد آن شده و افرادی که با آن ها رو به رو می شود را می سنجد و هر چقدر این ظاهر آراسته تر باشد، تشویش های درونی مشتری کمتر و کمتر می شود و جای خود را به آرامش و احساس رضایت خواهد داد.
۳- آگاهی از نیاز و خواسته مشتری:
از خواسته مشتری آگاهی یابید و درصدد رفع آن به بهترین نحو برآیید. اگر درباره خواسته وی تردید داشتید سئوال کنید تا با سرویس دهی نامناسب اسباب نارضایتی وی را به وجود نیاورید. وقتی مشتری بیمه را به خاطر عدم ارائه خدمات مناسب از خود دور کنید، یقیناً او را در برگشت به سوی تان با تردید جدی رو به رو کرده اید.
۴- سرعت و دقت داشتن ولی با حداکثر کیفیت:
برای مشتری کیفیت خدمات مهم ترین عامل می باشد. مشتری انتظار دارد در حداقل زمان خدمات ارائه شده به بهترین وجه ممکن به وی صورت گیرد. از این رو ایجاد چرخه کاری مناسب که در آن بتوان از اتلاف وقت جلوگیری کرد خواسته درونی مشتریان است. در این چرخه دو اصل سرعت و دقت در ارائه خدمات با کیفیت به مشتری مهم است.
۵- طوری برخورد کنید که مشتری خود را شریک شما بداند:
ایجاد تحول و تنوع در محیط کاری بر اساس پیشنهاد مشتریان، آن ها را در همکاری با شما ترغیب کرده و با این کار آن ها خود را جزئی از این کار خواهند پنداشت.
۶- اعتماد و صداقت متقابل:
به مشتری اعتماد کنید تا به شما اعتماد کند و با او صادق باشید. ایجاد روح اعتماد و صداقت در محیط کار از پارامترهای استوار مشتری مداری با گرایش بیمه است و باید به این نکته ایمان بیاورید که حیات اقتصادی شما به رضایت مشتریان وابسته است و بدون حضور مشتری شما وجود نخواهید داشت.
۷- یک خداحافظی خوب:
در پایان ارائه خدمات، از مشتری به خاطر انتخابش تشکر کنید. از او بخواهید تا دوباره از خدمات شما استفاده کند: به اواین اطمینان دهید در هر مراجعه با بهترین کیفیت به او پاسخ می دهید و یک خداحافظی گرم و خوب داشته باشید.
بنابراین در جلسه ی چهل و سومین از ۹۰ جلسه تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه در مورد ۷ نکته که سبب حفظ رابطه ی طولانی مدت با مشتریان بیمه با شما صحبت کردیم. شما می توانید سئوالات خود را در زیر همین مقاله مطرح بفرمائید، تا جلسه ی بعدی شما را به خداوند متعال می سپارم.
شاد و ثروتمند باشید.
2 دیدگاه ها
من کتاب صوتی ۴۰۰ سوال وجواب بیمه روخریداری کردم ومبلغ ۳۹۰۰۰ تومان کسرشد ولی لینک دانلودی نبود کتابو دانلودکنم راهنمایی کنید
سلام سرکار خانم درخشان فر
در صورت هر گونه مشکل در دانلود محصول، با شماره همراه ۰۹۱۹۹۷۷۴۶۹۳، تماس حاصل بفرمایید.
ممنون از اعتماد و خریدتان