سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی هفتاد و هفتم از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد عدم اشاره به مزایای خدمات بیمه با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از محصولات چتر بیمه به نام مشتری مداری با گرایش بیمه گرفته شده است.
مردم معمولاً تفاوت ها را می خرند نه شباهت ها را.
پیوسته در جستجوی ایده ها، کالاها و خدمات جدید و به روز برای ارائه باشید.
اهمیت فروش بیشتر از تولید بوده و بهترین کالا و خدمات بیمه نیز بدون فروش بی فایده می ماند، سعی کنید مزایای محصولات خود را بیابید.
مشتریان به دنبال یک کالا یا خدمت بیمه برای خود هستند، ممکن است کالای شما خصوصیات منحصر به فردی داشته باشد و هیچ گاه نفع یا مزیتی برای مشتری نداشته باشد، این یعنی شکست مطلق در عملیات فروش.
مزیت کالا یا خدمات بیمه هدفی است که مخاطبان در پی آن هستند و همیشه این سئوال را مطرح می نمایند که از خرید این کالا با خدمات ییمه چه سودی عاید آن ها می شود.
برای بیان مزیت استفاده از کالا یا خدمات بیمه باید همیشه به عامل اصلی اشاره کرد که عبارتند از:
اهمیت مزیت کالا یا خدمات بیمه مخاطبان و ویژگی حائز اهمیت آن مزیت.
بنابراین در در جلسه ی هفتاد و هفتم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام عدم اشاره به مزایای خدمات بیمه، سبب از دست رفتن مشتریان بیمه می شود صحبت کردیم. در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.