سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی هفتاد و پنجمین از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه تا
حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد سئوالات مشتر بیمه با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از محصولات چتر بیمه به نام مشتری مداری با گرایش بیمه گرفته شده است.
حتماً برای خودتان پیش آمده وقتی وارد یک فروشگاه مانتو مـی شوید و شروع به دیدن اجناس می کنید، در همان حین یک نفر وارد فروشگاه می شود و بـدون سئوال و حرفی بیرون می رود، در جـواب سـئوال فـروشنـده که از او مـی پرسد: آیا می توانم کمک تان کنم؟! واکنشی نشان نمی دهد و با گفتن ممنون، بیرون می رود.
به نظر شما این شخصی که حتی حاضر نشده چیزی بپرسد، حاضر به خرید این جنس می شود؟ آیا نظرش این قدر جلب نشده که حتی یک سئوال کوچک بپرسد؟!
زمانی که شما بیمه ی عمر را به کسی ارائه می دهید شخص فقط تائید می کند و سئوالی نمی کند، مطمئن باشید فقط شما را تحمل می کند و شما نتوانسته اید حس علاقمندی طرف مقابل را فراهم کنید که برای شخص سئوال پیش بیاید، پس زمانی که مراجعه کننده از شما در مورد ابعاد مختلف بیمه ی عـمر سئوال می کند و به یادگیری مطالب شما کنجکاو است، خوشحال باشید و این یعنی ضریب خرید را بالا برده اید.
سعی کنید طوری صحبت کنید که شخص خودش کنجکاو به سئوال کردن و جویای ابعاد بیمه عمر باشد، تا این که بی رمق و ساکت فقط پیش شما گوش باشد.
بنابراین در جلسه ی هفتاد و پنجم درباره موضوعی از مشتری مداری به نام مشتری سئوال می کند، تا خرید کند صحبت کردیم، در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول
می دهم دیر یا زود به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.