سلام بر دوستان گروه چتر بیمه
من صادق عبادی هستم و شما را دعوت می کنم به جلسه ی شصت و نهمین از جلسه از دوره ی ۹۰ جلسه
تا حرفه ای شدن در صنعت بیمه. در این قدم در مورد آگهی در مجلات به ویژه در صفحات اول با شما صحبت می کنیم. این جلسه از یکی از
محصولات چتر بیمه به نام در جستجوی مشتریان بالقوه ی بیمه گرفته شده است.
در مجلات تجاری حق اشتراک بگیرید. این مجلات اغلب پر از تیتر ها و تبلیغات هستند که شما را با شرکت ها و سازمان هایی که تا به حال حتی
اسم شان را هم نشنیده اید آشنا می کنند.
خیلی از مجلات از آگهی در صفحه اصلی و اول استقبال می کنند. شما برای تبلیغات پول می دهید و این شانس را پیدا می کنید که داستانی در
مورد خدماتتان نوشته شود.
آگهی های مجله ای می توانند بسیار گران تمام شوند؛ بنابراین دنبال مجلاتی باشید که عمدتاً صنعت مورد نظر شما را پوشش می دهند؛
چنین مجلاتی در واقع بر روی مشتریان و بازار مورد نیاز شما تمرکز دارند؛ در چنین مواردی هم می توانید آگهی بدهید و هم از یک بخش کوتاه
به جای آگهی استفاده کنید.
مزایای تبلیغ در مجله
o در اختیار داشتن فرصت کافی برای توضیحات تکمیلی در مورد پیام
o برخورداری از اعتبار بالاتر نزد خوانندگان نسبت به روزنامه
o عمر طولانی آگهی در مجله
o امکان گزینش مخاطبین در مجلات تخصصی
معایب تبلیغ در مجله
o کیفیت نسبتاً ضعیف چاپ مجله
o هزینه ی نسبتاً بالا
دفاتر نمایندگی محترم بیمه می توانند از تبلیغ در مجله یا روزنامه از چند طریق استفاده نمایند. یکی از روش ها در این تکنیک این است که خود را در مجلات تخصصی بازار هدف تان تبلیغ و آگهی کنید. البته خارج از انتخاب بازار هـدف، شما می توانید با انتخاب گرایش های خاص رشته های بیمه، بازار هدف مشخص آن را پیگیری و انتخاب کنید.
بنابراین در گام شصت و هشتمین جلسه در مورد در جلسه ی شصت و نهم در مورد آگهی در مجلات به ویژه در
صفحات اول به عنوان نمونه ای از یافتن مشتریان بالقوه با شما صحبت کردیم.، در گام های آینده در مورد موضوعات دیگر برای حرفه ای شدن در
صنعت بیمه با شما صحبت می کنیم. به تلاش هدفمند خود ادامه بدهید، بهتون قول می دهم دیر یا زود
به رؤیاهای تان می رسید.
شاد و ثروتمند باشید.